Skip to main content

Wanna bet?

One mouth ago my fab boyfriend Max and I had a bet. If I don't tinkle him (and God knows, it was sooooo hard) he'll make a post on Chictopia. And he did! I wanted to write how fun it is to see him on chictopia posting! I hope, we'll have more bets on chictopia posts :D
Cross post!
 and 2 more to fit in my blogs standarts.

He was wearing:
no brand shirt
Zara jeans
Crocs shoes (very old but still looking great)

And as I've started about my boy I should post something about my pup Raido.

Comments

  1. Thanks for the comment on my blog! I just became your newest follower, I would love for you to follow us back!

    So, I don't know who is cuter - Your boyfriend or the puppy?! LOL You are a lucky girl!

    Blessings,
    Kat
    www.maryanddyer.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Your pup is so cute! Still a puppy but already knows how to pose for the camera ;) And lol.. I know how hard it is to get boys to pose for the camera, so glad you managed to "persuade" him to do so.

    Great blog, following you now.

    Cheers,

    Wi
    chichismusings.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. oh my god your baby is so adorable and cute i can´t tell!!! and the shirt of your boyfriend is fabulous, so elvis like i really love it!
    love and kiss,mary

    http://maryloucinnamon.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Your boyfriend's shirt is very cool and tropical. Raido is the cutest pet ever!

    ReplyDelete
  5. wow such gorgeous photos- your dog is so cute! Come see mine :)
    Come follow my blog!

    ReplyDelete
  6. haha, very funny ! :)
    Thank you so much for your comment dear :)
    xoxo

    ReplyDelete
  7. You had a really funny idea! What a cute lil puppy! *.*

    http://destinationmoi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. What an awesome idea! LOL. So cool that he lets you do that (even though you won) off to Chictopia to leave a comment there.
    Raido is adorable, the cutest.

    http://styleidnet.blogspot.com/
    http://styleidcloset.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. How cute is the dog! I love the last picture.

    Lynn

    CARMEN VOGUE

    ReplyDelete
  10. Aww, Raido is such a cutie! <3 I love the second photograph especially!

    x
    Lost in the Haze

    ReplyDelete
  11. OH MY GOD!! The cuteness of that puppy is too much :)

    www.plentyforpennies.com

    ReplyDelete
  12. Yay for bets! Haha. That is marvelous and totally inspires me to have some snazzy bets with the friends!

    And eek. THE PUPPY.

    QUIRKYEXPLOSION.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. I like that he wears Zara jeans. Yes yes, I like it. And the crocs! I really like them and have maybe kinda been trying to get my boyfriend to wear a pair...but he's dead against it. :| Oh well.

    ReplyDelete
  14. hahaha stylin' boyfriend you got there!!!

    ReplyDelete
  15. WOW,what a great idea!!!So nice!

    ReplyDelete
  16. hahah what a great bet :D and omg the puppy is SOOO cute! xoxo, saskia

    ReplyDelete
  17. thanks for your comment :)
    and you've got a great lovely dog :)

    xxx lijn

    ReplyDelete
  18. haha, you and your boyfriend should do more chictopia posts. ;)

    <3, Mimi
    http://whatmimiwrites.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. haha nice bet! i'm sure you were happy you won! ;) cute dogg too!!!

    ReplyDelete
  20. I'm in love with the puppy is so adorable!

    http://www.ohmydior.org/

    ReplyDelete
  21. your puppy is so cute :)

    My boyfriend tried to show me how to model for outfit photos once, and was furious when I put them on my blog! haha. Good bet!
    Amy xx

    ReplyDelete
  22. Awwww, puppy! So cute:-) Great post~Meredith xoxo

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you so much for taking time and leaving me a message! You are making me so happy! I promise to do the same thing for you.
xx
Lyosha

Popular posts from this blog

Explore Starcon

I'm going to brake up vacation post series to share the Starcon experience. A week ago I was sitting on the same spot and getting ready to go. We've been to lovely Saint  Petersburgh. We managed to have a charming walk in the  evening even right after the con. Starcon was all about sci-fi and we loved it so much. We even wore the Jedi costumes (wait for them in the end of post). Max, my lovely husband, sewed them for only 3 days (that's why the design is so simple). and I also got 2d place in Star Wars Miniatures board game tournament took place there. I'm so happy! As for outfit - I've chosen a super comfy outfit with a very cool pants! I bought them on ebay and they are more than 20 year old pants (I guess soon they could buy booze on their own but I doubt I need it). I love them for their shape - keeping me cool during hot and warm when needed. Oh, and can I also call it my pijama pants trend pants? or not? What I also wanted to mention you are my fab set jewel

МКММ + Couture Fashion Show

So! I am so very excited! I have visited my first real actual fashion show ever since March and I couldn’t ever be happier. It’s just wow! This time I visited MKMM final shows merged with Couture Fashion Show later that night. I had a chance to see many wonderful shows by young and talented designers and enjoyed it a lot. Creativity everywhere. Something is purely catwalk (and I totally don’t mind it at all), something that is very easy to imagine rushing the streets, something very creative and futuristic and making a statement with so much in between. Overall in love. I don’t think I really can be picky because after all those digital shows real made a huge impression on me. It almost as if I am visiting my first ever fashion show but better because I know what to expect. I think you are not reading this and already scrolled past this point and enjoy the contestants. And don’t blame you at all.  RU: Прекрасные новости! Мой первый настоящий офлайн показ с марта месяца. И он оказася пр

The Big day inspiration

Today is a big day for my husband's family. It's his sister's wedding day. Crazy huh? She used to be his little sister and now she's getting married! I'm sure we'll have a lot of joy on the event but before that I wanted to share some inspirational content with you! Lets imagine you're accompanying me to the wedding party! To provide you with that feeling I teamed up with a new shop to me. I didn't know about it before but now I'd say it's a shame. Lovely choices! Are you ready to know how it's called? I hope you are! So the shop is called Jjshouse     They have tons of wonderful styles! I was so happy to look through the options! Too many not to become overjoyed! Sooo good! But I wanted to pick something interesting for today. I'm not saying anything bad with my choice but the section I loved the most on wedding collection part is mother of the bride dresses  To inspire you and show you the lovely styles stolen my heart I'll gonna sh