Skip to main content

Wanna bet?

One mouth ago my fab boyfriend Max and I had a bet. If I don't tinkle him (and God knows, it was sooooo hard) he'll make a post on Chictopia. And he did! I wanted to write how fun it is to see him on chictopia posting! I hope, we'll have more bets on chictopia posts :D
Cross post!
 and 2 more to fit in my blogs standarts.

He was wearing:
no brand shirt
Zara jeans
Crocs shoes (very old but still looking great)

And as I've started about my boy I should post something about my pup Raido.

Comments

  1. Thanks for the comment on my blog! I just became your newest follower, I would love for you to follow us back!

    So, I don't know who is cuter - Your boyfriend or the puppy?! LOL You are a lucky girl!

    Blessings,
    Kat
    www.maryanddyer.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Your pup is so cute! Still a puppy but already knows how to pose for the camera ;) And lol.. I know how hard it is to get boys to pose for the camera, so glad you managed to "persuade" him to do so.

    Great blog, following you now.

    Cheers,

    Wi
    chichismusings.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. oh my god your baby is so adorable and cute i can´t tell!!! and the shirt of your boyfriend is fabulous, so elvis like i really love it!
    love and kiss,mary

    http://maryloucinnamon.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Your boyfriend's shirt is very cool and tropical. Raido is the cutest pet ever!

    ReplyDelete
  5. Классные фотографии!)
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. wow such gorgeous photos- your dog is so cute! Come see mine :)
    Come follow my blog!

    ReplyDelete
  7. haha, very funny ! :)
    Thank you so much for your comment dear :)
    xoxo

    ReplyDelete
  8. You had a really funny idea! What a cute lil puppy! *.*

    http://destinationmoi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. What an awesome idea! LOL. So cool that he lets you do that (even though you won) off to Chictopia to leave a comment there.
    Raido is adorable, the cutest.

    http://styleidnet.blogspot.com/
    http://styleidcloset.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. How cute is the dog! I love the last picture.

    Lynn

    CARMEN VOGUE

    ReplyDelete
  11. Aww, Raido is such a cutie! <3 I love the second photograph especially!

    x
    Lost in the Haze

    ReplyDelete
  12. OH MY GOD!! The cuteness of that puppy is too much :)

    www.plentyforpennies.com

    ReplyDelete
  13. Yay for bets! Haha. That is marvelous and totally inspires me to have some snazzy bets with the friends!

    And eek. THE PUPPY.

    QUIRKYEXPLOSION.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. I like that he wears Zara jeans. Yes yes, I like it. And the crocs! I really like them and have maybe kinda been trying to get my boyfriend to wear a pair...but he's dead against it. :| Oh well.

    ReplyDelete
  15. hahaha stylin' boyfriend you got there!!!

    ReplyDelete
  16. WOW,what a great idea!!!So nice!

    ReplyDelete
  17. hahah what a great bet :D and omg the puppy is SOOO cute! xoxo, saskia

    ReplyDelete
  18. thanks for your comment :)
    and you've got a great lovely dog :)

    xxx lijn

    ReplyDelete
  19. haha, you and your boyfriend should do more chictopia posts. ;)

    <3, Mimi
    http://whatmimiwrites.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. haha nice bet! i'm sure you were happy you won! ;) cute dogg too!!!

    ReplyDelete
  21. I'm in love with the puppy is so adorable!

    http://www.ohmydior.org/

    ReplyDelete
  22. your puppy is so cute :)

    My boyfriend tried to show me how to model for outfit photos once, and was furious when I put them on my blog! haha. Good bet!
    Amy xx

    ReplyDelete
  23. Awwww, puppy! So cute:-) Great post~Meredith xoxo

    ReplyDelete
  24. nice post!

    xo-Kayla Marie
    www.wildchildfashion.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you so much for taking time and leaving me a message! You are making me so happy! I promise to do the same thing for you.
xx
Lyosha

Popular posts from this blog

TedHair inspiration

Lately we talked about beautiful hair and the way you can alter your looks with artificial hair. We discussed the possibility of adding locks. It looks great, esp if you can place them properly you can achieve interesting variation of hair. For example you can add some crazy color to your hair which is very trendy but could harm your hair more (you have to bleach your hair first if you are not naturally blond) than regular dye. Actually we don't have to try hard to do that. Why don't we pick pre-dyed hair instead of regular colored option? When we think about that more we come to some Internet surfing. One if valuable option you may find online are TedHair virgin hair  Today have partnered with them to bring you the inspiration. Here are wonderful options I found online. 

Do you like ombré hair? I like the result but never wanted to do that with my own hair. Practically I'm not sure if I like it on my hair day by day. That's why I think hair extensions with that hair d…

FollowTheFabrika announcement

Сегодня день анонсов. Уже очень скоро состоится новый этап моего любимого модного проекта FollowTheFabrika, а ещё раньше пресс-завтрак, посвященный ему. А это подробная информация о событии от устроителей!
16 августа состоится пресс-завтрак проекта FollowTheFabrika в одном из лучших мест столицы - кафе Есенин!
Это кафе в самом «сердце» Москвы на Лубянке, которое передает дух широкой русской души, как в интерьере, так и в блюдах. К нашему счастью сейчас очень «модно» быть начитанными, и цитировать классиков. В собственной библиотеке кафе можно читать или слушать стихи, устраивать поэтические соревнования, как это делал наш любимый поэт с Владимиром Маяковским здесь же, на Новой площади. Поэтому пресс-завтрак самого модного и самого российского fashion-проекта FollowTheFabrika пройдёт именно здесь!
Напомним, что «FollowTheFabrika» (www.facebook.com/thefabrikamoscow) - это механизм, позволяющий дизайнерам одежды получать грандиозный опыт и множество необходимых контактов для дальнейшей р…

Zaful wishlist

Let me get it straight. Today I want to share with you an inspirational post and it will be inspired by plus size bikini. Today is Firyay and even though I don't really work 5/2 so my schedule is kinda messed up I do have a lot of joy for the weekend. May be because it's other schedule working for me, may be it's because tons of activities in the city or may be because doing the weekend we have a stop on our house improvements (tubes changing and such) and finally we can have some full relax and go anywhere we want. Because of al of this and also because it's summer I really think about gathering my friends and hit on the beach.  To do so I am going to wear my new swimsuit however I do think I need more of them. I currently have only 2 pairs and improvised combo of leftovers from destroyed bikinis. I'm hoping to get some more and while I'm slowly picking my favorites I decided to share my thoughts and choices with you while I'm filling my wishlist. To do so…